Mijn eerste reis - Reisverslagen van Angeline van der Cruijsen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Angeline van der Cruijsen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Van 17 november t/m 14 december ga ik een schitterende reis maken door Chili en Argentinië.
Mijn reis start in de hoofdstad van Chili (Santiago de Chili) en gaat via Argentinië en Chili naar het zuidelijkste puntje van Zuid Amerika. Als toetje vliegen we nog naar de hoofdstad van Argentinië (Buenos Aires)

Recente Reisverslagen:

12 December 2007

Nog heel effe!!

08 December 2007

Laatste daagjes in Chili

04 December 2007

Lekkere ´vrije´ dag

01 December 2007

Gletsjers en brrrrrrrrrrrrrrrr

27 November 2007

Aan de zee
Angeline

Van 17 november t/m 14 december ga ik een schitterende reis maken door Chili en Argentinië. Mijn reis start in de hoofdstad van Chili (Santiago de Chili) en gaat via Argentinië en Chili naar het zuidelijkste puntje van Zuid Amerika. Als toetje vliegen we nog naar de hoofdstad van Argentinië (Buenos Aires)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7164

Voorgaande reizen:

17 November 2007 - 14 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: