Aan de zee - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Angeline Cruijsen - WaarBenJij.nu Aan de zee - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Angeline Cruijsen - WaarBenJij.nu

Aan de zee

Door: Angeline

Blijf op de hoogte en volg Angeline

27 November 2007 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo allemaal,
Dank je wel voor de berichtjes.
Wij zijn na 2 dagen reizen nu lekker bij de zee in Puerto Mandrin (Argentinie). Gisteren hebben we de 1e reisdag gehad. Onderweg zijn we nog gestopt bij en aardige waterval met een leuke klim naar boven.
Tussen de middag hebben we en flinke heuvel beklomen voor het mooie uitzicht over het meer. Daar boven aan de top hebben we geluncht. Heerlijk met dat uitzicht. OP de terugweg hebben we nog een lekkere wandeling door het bos gemaakt. Gisteravond zijn we aangekomen in Esquel. Omdat Lea en ik de supermarkt niet konden vinden kwamen we per ongelijk uit op een dorpspleintje waar iemand aan het zingen was. Even later begon de sambaband en begon een hele groep te dansen. Zag er erg leuk uit. Gisteravond kregen we een gratis diner aangeboden en zij zouden geen Nederlander zijn als we daar geen gebruik van zouden maken.

Vanmorgen zijn we om half 8 al aangereden. We zagen vandaag het landschap heel erg veranderen. IN het begin was het heel groen met besneeuwde bergtoppen in de verte. Later werd het kaler en geen sneeuw meer. Maar wel veel mooie rotsen en deed het en beetje denken aan west-USA.
Vanmiddag hebben we genoten van en hightea op een plek waar Prinses Diana, gisteren 12 jaar geleden ook een high tea heeft gehad.

Wij hebben dus nu maar besloten om niet mee te gaan eten, terwijl de rest dat nu wel doet.

We hebben echt heel veel mazzel met het weer. Het is hier nog steeds zo´n 28 graden. Schijnt warm te zijn voor de tijd van het jaar.

Morgen gaan we naar de Pinguins en overmorgen naar de Walvissen. Als het goed is zijn net de babypinguinetjes uit de eitjes gekomen, dus ik ben erg benieuwd.

Goed, ik ga nog effe genieten en nogmaals bedankt voor de berichtjes. Is erg leuk om te lezen.

Tot de volgende keer!!

Groetjes Angeline

  • 27 November 2007 - 09:01

    Percy:

    Klinkt alsof jullie het prima naar je zin hebben (had niet anders verwacht hoor...).

    Doe de groeten aan de pinguïns. ;-)

  • 27 November 2007 - 18:47

    Hans Henzen:

    Hallo Angeline,
    Ik ontvang vandaag voor het eerst jouw berichten,ook die van 23 en 24 november. Ik zie wel dat je met een schitterende reis bezig bent en datje het prima naar je zin hebt. Houden zo. Wij zullen in Mill de boel wel recht houden. Een van de heerlijkheden van vakantie is altijd dat je even niet over je werk na hoeft te denken. Ik wens je heel fijne dagen en weken.

  • 27 November 2007 - 20:28

    Yolanda:

    Hallo daar,
    Jij vindt het leuk om reacties te lezen, daarom komt er hier 1tje vanuit Langenboom.
    Ik vind het ook kei leuk om jou te volgen en je/jullie reisverhaal te lezen. Wat heb je alveel gezien en beleefd!! Geweldig dat je ook nog eens mooi weer hebt en dus extra kunt genieten. blijven doen! Goh, tja, hier is het bijna sinterklaas, 'k zal ook eens een mooie reis op mijn verlanglijstje zetten, eens kijken of de sint mij lief genoeg vindt!
    Heeeeeel veel plezier nog en graag tot het volgende bericht!

    groetjes Yolanda

  • 28 November 2007 - 09:52

    Sjors:

    Hoi Angeline

    met mijn rug gaat het al stuk beter.
    in het ziekenhuis zij de dr al beter gaat ik kan al beter buken.
    en operatie is nog niet nodig.
    maar over drie maanden moet ik weer kommen of het beter gaat met mijn rug.
    en met medicijnen moet ik af bouwen.
    en ik mag weer licht werk weer doen.
    als er weer slecht gaat met mijn rug dan heb ik een operatie nodig. maar hoop dat het niet nodig is.

    Groedjes Sjors

  • 28 November 2007 - 13:52

    Mariëlla:

    Nou dat klinkt allemaal heel goed Angeline!
    Lijkt me helemaal geweldig om walvissen te zien...Geniet lekker van het warme weer, hier is het een beetje minder!!
    Vanmiddag komt de goedheiligman hier op het gemeentehuis, dus op naar de pepernoten! Dat hebben ze in Argentinië niet, of wel?!
    Groetjes, Mariëlla

  • 29 November 2007 - 15:41

    Marion En De Fam:

    hoi angeline
    dit is marion en babette
    erg leuk om te lezen dat jullie het zo fijn hebben vooral omdat het hier regent wij zijn best jaloers maar wel blij dat jullie het prima naar jullie zin hebben.
    heb je nog een leuke jongen gezien(dat zei marion)die de moeite waard is en niet te verweg woont.tot de volgende keer

    gr fam hellings

  • 30 November 2007 - 11:40

    Huber:

    Hallo Angeline.
    Vanuit een druilerig/regenachtig Mill lees ik dat je aan een prachtige reis bezig bent. Geniet ervan en het ga je goed.

  • 30 November 2007 - 15:34

    Tineke Sinnema:

    Hey Angeline,

    Ik heb net je 3 berichtjes gelezen en met al je mooie verhalen begint het bij mij ook weer te kriebelen en lees ik wat ik allemaal heb gemist. Gelukkig was Ecuador en Galapagos ook fantastisch. Misschien over een aantal jaartjes dat ik een tweede kans krijg.

    Geniet nog lekker van je vakantie en hou ons op de hoogte van je avonturen.

    Groeten,
    Tineke

  • 01 December 2007 - 14:31

    Henny En Johnny:

    Hallo angeline. Wij zijn inmiddels weer thuis en hebben het fantastisch gehad. Je hebt nog 14 heerlijke dagen voor de boeg met fenomenale hoogtepunten. Onze koffers zijn achtergebleven in Madrid. Doe Jan Kees en Lea de groeten van ons. Buenos Aires is heerlijk, vergeet vooral La Boca niet. De fietstocht door de stad zeker doen. Heel veel groeten en geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angeline

Van 17 november t/m 14 december ga ik een schitterende reis maken door Chili en Argentinië. Mijn reis start in de hoofdstad van Chili (Santiago de Chili) en gaat via Argentinië en Chili naar het zuidelijkste puntje van Zuid Amerika. Als toetje vliegen we nog naar de hoofdstad van Argentinië (Buenos Aires)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 7162

Voorgaande reizen:

17 November 2007 - 14 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: