Lekkere ´vrije´ dag - Reisverslag uit El Chaltén, Argentinië van Angeline Cruijsen - WaarBenJij.nu Lekkere ´vrije´ dag - Reisverslag uit El Chaltén, Argentinië van Angeline Cruijsen - WaarBenJij.nu

Lekkere ´vrije´ dag

Door: Angeline

Blijf op de hoogte en volg Angeline

04 December 2007 | Argentinië, El Chaltén

Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds aan het genieten van deze mooie reis.

Na de geweldige dag bij de Petito Morero Gletsjer hebben we een boottocht gemaakt naar 2 andere Gletsjers (Upsala en Spagizinni (of zoiets)).
Deze boottocht was echt weer geweldig omdat 10 dagen daarvoor hele grote stukken ijs van de Upsalagletsjer afgebroken waren. Deze waren echt immens groot. En zagen er erg mooi uit. Dus heel veel foto´s gemaakt. De 2 gletsjers waren ook erg mooi.

Gisteren hebben we een wandeling gemaakt van ongeveer 25 km. Het was erg koud en het sneeuwde. Wel erg jammer want daardoor hadden we ook geen mooie uitzichten. We hebben buiten in het bos gegeten en het was daar maar 3 graden, dus brrrrrrrrrrrrrrr
Maar wel lekker om veel te bewegen en een door Torres del Paine die weovermorgen gaan maken.

Vandaag heb ik echt een vakantiedagje. Ik doe vandaag geen excursie, want we hebben echt een vol programma en elke dag vroeg op en toch redelijk laat naar bed.
Ik heb vanmorgen uitgeslapen, lekker ontbeten en nu lekker relaxt internetten.

We zitten nu in El Chalten. Het toerisme begint hier net te komen. Ze zijn momenteel de wegen aan het aanleggen en het is echt grappig hoe ze dat doen. Ze zijn nu bezig met de trottoirs en later gaan ze denk ik de weg er tussen in maken.

We gaan zo lekker een stukje wandelen en van de mooie omgeving genieten.
Morgen gaan we weer terug naar Chili.

Groetjes Angeline.

• 04 December 2007 - 15:20

Monica:

Hoi Angeline,

Wat leuk al die verschillende weersomstandigheden en ook de daarbij horende omgeving en de dieren. Ben benieuwd naar je foto's. Geniet ervan en nog veel plezier!

Groetjes
    Monica

• 04 December 2007 - 16:39

Mariëlla:

Hey Angeline,
    Wat is het ontzettend leuk om je ervaringen daar op deze manier te mogen delen! Ook ik ben echt benieuwd naar je foto's. Geniet nog lekker van je vakantie, tijd gaat zo ontzettend snel!
    Groetjes vanuit een nat en guur Mill,
    Mariëlla

• 04 December 2007 - 17:40

Ingrid:

wat is het toch leuk om elke keer te lezen wat je allemaal hebt gedaan. Eerder toen je tijdens je reizen wel eens een mailtje stuurde vond ik dat altijd al heel leuk. Maar nu lijkt het wel of we per dag een beetje met je mee reizen. Doe je daar nog iets aan Sinterklaas met de groep ? Bij ons komt hij morgen. Groetjes, ook van John en Pim, We horen graag weer van je. Groeten, Ingrid

• 04 December 2007 - 19:36

Marcha:

Morgen komt de sint maar met die sneeuw komt de kerststemming er wel in. Van 28 graden naar 3 graden wel een verschil!
    Ben benieuwd naar die foto's van de Upsalagletsjer...doe lekker rustig aan, Chill out!~
    groetjes Mars

Angeline

Van 17 november t/m 14 december ga ik een schitterende reis maken door Chili en Argentinië. Mijn reis start in de hoofdstad van Chili (Santiago de Chili) en gaat via Argentinië en Chili naar het zuidelijkste puntje van Zuid Amerika. Als toetje vliegen we nog naar de hoofdstad van Argentinië (Buenos Aires)